Sleep all day, and party all night!

Hej! I´m back in town. Jag anlände till Karlsborg för två timmar sen ungefär och sitter nu i soffan och vilar. Igår kväll var vi i våran lägenhet i Lidköping för lite party, skönt att sudda bort stämpeln som en värd som däckar på sin egen fest, denna gången mådde jag bara prima! Vid fyra åkte den sista gästen och då var det vara vi tjejer som skulle sova där kvar, tyvärr var jag alldeles för trött då för tjejsnack så jag tog på mig min städuniform och städa upp lite och gick sedan och lade mig vid fem. Nu ska jag återgå till mina plikter som ungdom!
En bild på Ellen och mig

Kommentarer
Postat av: Yasmine

var med i dagens trailer eller dagens låt och vinn en länkning, du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans till att vinna en länkning :)

2011-03-13 @ 18:51:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0