Cigarettrök

De luktar cigarettrök i våran lägenhet, fan vad jag hatar cigaretter och allt som har med det att göra. Jag förstår inte vitsen med dom, hur en människa kan ha så lite respekt för sin kropp så att hon smutsar ner den frivilligt, att leva i våran värld bryter ner kroppen tillräckligt ändå.
Noooooog om de... sommarlov snart! Sista provet gjort idag, ett kursprov på matte B, hoppas att det räcker för att hålla kvar mitt MVG. Det skulle vara riktigt härligt, eller det är snarare ett krav jag har på mig själv. Jag undrar om kraven på en själv någonsin kommer försvinna, jag tror inte det har med något svagt självförtroende eller självkänsla, snarare min starka självkänsla som vet vad jag är kapabel till.
Imorgon ska jag in till Skövde på morgonen och sedan tillbaka till skolan, vi får antagligen tillbaka kemiprov från förra veckan, det provet känner jag mig rätt lugn över. Nu ska jag slänga upp lite mat till mig själv och sätta mig framför TV:n. Ha en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0