the world keeps turning

Vi kan inte ändra det som har hänt, men vi kan bygga den bästa vägen framåt. Livet rullar på, det tycks ibland vara utan mening och ibland fullt av betydelsefulla ting värda att leva för. Det är inte svårt att stoppa ett livshjul, kanske alldeles för enkelt och vi människor är kanske för sköra för att ha rätt att vara den ledande organism som vi har blivit. Livet kan ta slut så fort, den vägen du har framför dig når sin ende medan de vägar som människor i din närhet har byggt upp bryts sönder. Så bygg inte din väg i förskott, du kan ha drömmål under din färd men ha inte alltid en bild av hur det ser ut bakom nästa krön!

Jag skulle vilja skänka en tanke till en vän som försvann ur den här världen på påskafton, jag känner på något sätt att jag egentligen inte har den rätten att ta ett farväl. Det är inte rätt att du skulle dö, jag är säker på att du hade så mycket mer att ge. Jag tänker på dig, Joel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0