Puh, stånk och stön!

Efter en kort men innehållsrik dag sitter jag här framför tv:n. Igår var det Valborg och då umgicks jag med några vänner, det var både skratt och tårar = en omvälvande afton helt enkelt. Jag kom hem vid två och slockna då nästan direkt när jag lade mitt huvud på kudden. Idag sov jag länge, vaknade tjugo i ett. Då åt jag ganska direkt och sedan tog jag mig en joggingtur. Sedan åkte vi in till Skövde och handlade mat och när vi kom hem igen så var klockan så mycket att det var dags att äta lite middag och sedan slå sig ner här. Visst, detta låter kanske inte som så jätteintensiv dag men med alla dessa känslor som byggt bo inom mig så har den inte varit någon dans på rosor. Ha en bra forsatt första maj!      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0